Lykke til med å kreve noe fra dem. Jeg har forsøkt, men gitt opp da jeg ikke orker å dra dette til forliksrådet. Min bil har problemer med at lakken "slipper" og at fabrikkens rustbeskyttelsesvoks har løsnet ved kanalene. I tillegg har grunningen sluppet på en av bakdørene. Innvendig fikk jeg fikset begynnende rust i bakdørene i fjor, etter en laaaang krangel med FMC. Dette er dog relativ amatørmessig utført, med tydelige merker etter sliping etc. Jeg kunne gjort det bedre selv.
Det jeg tenker nå er å få fikset døren. Har fått en ok pris fra en lakkerer, som i grunn anbefalte meg å legge "kitt" på kanalene som ekstra steinsprutbeskyttelse( jada, Ford hevder alt skyldes dette) Synes det hørtes smart ut og om det funker er det jo gulle godt.
Men så lurer jeg selvsagt på om jeg skal fikse dette selv, er jo ikke veldig vanskelig det med kanalene i allefall, døren er litt værre da det er synlig og det har lett for å bli stygt når man forsøker selv

Kommer til å få rustbehandlet hele bilen etterhvert og fra og med nå blir servicer ikke tatt hos noe Ford verksted, med mindre jeg MÅ av en eller annen grunn. Trist, for bilen har vært snill hele tiden, men orker ikke mer med det selskapet

Snart bytte bil igjen, men tviler vel på at det blir ny mondeo, noe som er kjedelig da den nye er fin å se på