Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

mondeo som fusker

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
taxi28

Antall Innlegg : 7
Registration date : 09.11.2010

PosteTema: mondeo som fusker   21/2/2011, 18:03

begynner seriøst og bli litt lei av bilen min nå!(2.0 16v 96 mod) 2 uker siden jeg fikk den tilbake fra verksted etter motorbytte og nå har den begynnt og fuske.den går pent på tomgang men så fort jeg begynner og kjøre så fusker/nøkker den.tomgangsturtallet er også ganske ustabilt.bilen har automat og denne girer forferdelig sent og når den først finner ut at den skal gire så gjør den det veldig voldsomt.....spørsmålet mitt da er..kan dette være et vaacum problem?? har hørt snakk om et t-stykke som kan være et problem..hører en suse hvese lyd når bilen går på tomgang og tilslutt...den bruker myyyyee bensin...hadde full tank når jeg henta den på verksted og etter 30 mil var den tom ble kanskje mye dette men blir veldig glad for svar. håper og slippe nok et besøk på verksted.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: mondeo som fusker   21/2/2011, 20:24

Bør ikke høre med verkstedet som du fikk byttet motoren på da??? Tror nok jeg ville begynt der.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jørn_318i

Antall Innlegg : 11
Registration date : 21.03.2011

PosteTema: Re: mondeo som fusker   21/3/2011, 22:21

det sitter et t-stykke under coilen som er lit veivhusventilen som pleier å ryke, ellers så kan verksted ha glemt å montere på en kontakt ell fylle nokk girolje osv, ville nok hatt kontaktet verksted som gjorde jobben
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: mondeo som fusker   

Til Toppen Go down

mondeo som fusker
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» elektromotor til førersete mondeo
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-