Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
esten
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 66
Registration date : 06.02.2011

PosteTema: Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(   13/2/2011, 16:10

På min 07 mod mondeo, slutter plutselig viskerne å gå. Når jeg skal slå de på, er det ingen reaksjon, men viss jeg venter litt å prøver noen minutter etter, kan de virke helt som normalt.. Er virkelig irriterende når du møter vogntog, å viskerne nekter å starte.. Har merket noen ganger, at det hjelper å sette de på full fart.. Da kan de plutselig virke igjen.. Mad
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(   13/2/2011, 18:28

Har du prøvd å bevege viskarhendelen raskt av og på nokre gangar for å sjå om dei kjem då? Har hatt noke liknande sjølv med bakviskaren. Kan nesten virke som det rett og slett er dårlig kontakt eller noke slik i kontaktene i spaken. Når eg skal spyle bak virkar den berre ein gang, så er det stopp. Men bevegart eg hendelen av og på fort nokre gangar kjem den gjerne i gang igjen. Berre av og til det skjer.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
esten
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(   13/2/2011, 20:26

Fikk beskjed fra ford, at pga at viskeren stopper midt på ruta, kunne det ikke være bryteren. Viss det var den ville viskerne gå hele runden før den stoppet. Men til meg, kan den gå ca 15 cm, for plutselig å stoppe der..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
esten
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(   20/3/2011, 11:31

Da håper jeg virkelig denne feilen begynner å få en ende.. Er vist ett rele som ikke står i systemet til ford, som likevel er i sikringsboksen i motorrommet som er deffekt. Håper jeg da Smile Nytt rele kommer vel på onsdag, håper alt ordner seg da.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(   

Til Toppen Go down

Irriterende problem med viskere på mk4 mondeo... :(
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo