Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Premium Sound System

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Q

Antall Innlegg : 45
Registration date : 17.07.2008

PosteTema: Premium Sound System   10/2/2011, 09:32

Noen som har hørt dette i Mondeoen i praksis? Verdt pengene?

Vurderer å oppgradere til 2011-modell........
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
skiglade

Antall Innlegg : 13
Registration date : 16.11.2010

PosteTema: Re: Premium Sound System   10/2/2011, 19:49

Q skrev:

Hei.

Jeg har det i den nye mondeoen. Jeg synes det er verdt pengene (2100 utover det vanlige sony anlegget).

Du får en diskant til foran i midten som jeg mener gir et bredere lydbilde. Bassen vil også bli vesentilg bedre. Du får ikke skikkelig brumlebass, men bass som har skikkelig punch og somk er fint integret med resten av anlegget.
Skrur man opp og ser i sladrespeilet er det litt kult og se det vibrere når man skrur opp volumet litt.

Jeg har nettopp oppgradert fra 2008 til 2011. Det anbefales, og 2100 ekstra i tillegg for en ny bil er vel mulig å få til......
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Q

PosteTema: Re: Premium Sound System   11/2/2011, 08:32

skiglade skrev:
Q skrev:

Hei.

Jeg har det i den nye mondeoen. Jeg synes det er verdt pengene (2100 utover det vanlige sony anlegget).

Du får en diskant til foran i midten som jeg mener gir et bredere lydbilde. Bassen vil også bli vesentilg bedre. Du får ikke skikkelig brumlebass, men bass som har skikkelig punch og somk er fint integret med resten av anlegget.
Skrur man opp og ser i sladrespeilet er det litt kult og se det vibrere når man skrur opp volumet litt.

Jeg har nettopp oppgradert fra 2008 til 2011. Det anbefales, og 2100 ekstra i tillegg for en ny bil er vel mulig å få til......

Høres bra ut. Gratulerer med ny bil forresten. Merker du noen særlig forskjell på selve bilen ift 2008-modellen? Tenker på støy etc.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
skiglade

Antall Innlegg : 13
Registration date : 16.11.2010

PosteTema: Re: Premium Sound System   12/2/2011, 21:39

Q skrev:
skiglade skrev:
Q skrev:

Hei.

Høres bra ut. Gratulerer med ny bil forresten. Merker du noen særlig forskjell på selve bilen ift 2008-modellen? Tenker på støy etc.

Noe særlig stor forskjell skal jeg ikke påstå at det er, men dette har jeg ihvertfall merket meg:
det er faktisk merkbart mindre støy
forbruket er mindre
bilen blir fortere varm
føler at den nye bilen har litt dårligere styrerespons (desverre), men det kan skyldes at jeg kun har kjørt bilen på vinterdekk (dette kan forandre seg ved sommerdekk).
Ellers er det fortsatt en meget velkjørende familiebil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: Premium Sound System   16/2/2011, 00:48

har premium 2011 mod (med ryggekamera) lyden er fastere enn den forrige modellen (2008), men det er vel fordi det ikke er skranglelyder i dørene og i dashbordet på den nye bilen. Bassen er merkbart kraftigere og mer markert og fast.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Q

PosteTema: Re: Premium Sound System   17/2/2011, 21:47

Høres bra ut. Da er ny Mondeo st.v. bestilt! Ble en Premium-versjon, med en bra pakke tilleggsutstyr. Gleder meg!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Premium Sound System   18/2/2011, 01:46

Premium er det som har erstattet Ghia??? Eller er Ghia enda en opsjon??
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Q

PosteTema: Re: Premium Sound System   18/2/2011, 08:50

Det er en ny opsjon. Standardutstyr (bl.a.): navigasjon, keyless, motor-/kupevarmer, solgardin bakdører, Windsor helskinn, bluetooth, pareringssenorer foran og bak. Uten å ha regnet på det, er denne pakken svært gunstig - hvis man ønsker dette utstyret da!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Premium Sound System   

Til Toppen Go down

Premium Sound System
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1