Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

DAB radio.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
arthur

Antall Innlegg : 2
Registration date : 04.02.2011

PosteTema: DAB radio.   4/2/2011, 15:23

Har 2 Mondeoer. Den ene med CD 6000 spiller og en som er hakket over som jeg ikke husker navnet på. Men så til spørsmålet. Nå er skal FM sendingen legges ned, og da tenker jeg på hva jeg må gjøre med dette problemet. Må de bare byttes ut med en orginal Ford enhet. Ser for meg at dette kan beløpe seg til mange titusner av kroner. Eller finnes det noen smarte dippedutter til å sette inn?
Vil tro at de fleste har problemer med dette. Og det er sikkert noen smarte her på forumet som har svaret:) Takker for alle mulige løsninger.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
eriktar

Antall Innlegg : 47
Registration date : 16.12.2010

PosteTema: Re: DAB radio.   4/2/2011, 15:37

Denne tråden hadde vel noen leverandører av radio spesialtilpasset Mondeo. Har ikke sjekket om det var DAB, men det kommer vel om de kjenner sin besøkelsestid.
http://www.norwegianmondeoclub.com/t1447-bytte-ut-orginal-spiller-i-2007-mondeo

Vil tippe at det kommer masse løsninger nærmere 2017. GPS løsninger og iphone/android integreringer som er vesentlig bedre enn dagens. Spar pengene til DAB dagen nærmer seg, om du ikke har andre akutte behov. Med passe uflaks så har du dratt bilen i grøfta og vraket den før DAB er et aktuelt tema...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

DAB radio.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ønsker å kjøpe bilradio
» Auksjon: Dusjkabinett