Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Bytte spiller i 09 Mondeo.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Streken

Antall Innlegg : 17
Registration date : 03.11.2010

PosteTema: Bytte spiller i 09 Mondeo.   5/11/2010, 10:21

Noen som har prøvd seg på dette?

I utgangspunktet så ser jeg ikke noe problem i å bare bytte ut spilleren, men jeg tenker på funksjonene som forsvinner, talestyring, park og ryggesensor og slikt, noen som vet om det finnes overganger som holder dette operativt?

Jeg skal inn med en Alpine spiller istedet for den Sony cd spilleren med veksler som står der i dag.

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Bytte spiller i 09 Mondeo.   5/11/2010, 11:18

Du mister nok noe funksjonalitet eller ender opp med B-løsninger eller kompromisser på voice og bluetooth. Ryggesensor styres ved av HMI og har vel ikke så mye med spilleren å gjøre. Har du Converse+ vil du også kanske miste informasjon fra head uniten i displayet.

Spørsmålet mitt tilbake er hvorfor du ønsker å bytte. Er nok av juice i original spilleren noe strømmen bilradio montørene bekrefter. De anbefalte dog en aktiv sub om man ønsket mer trykk fra bassen
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Streken

Antall Innlegg : 17
Registration date : 03.11.2010

PosteTema: Re: Bytte spiller i 09 Mondeo.   5/11/2010, 14:13

biggame skrev:
Du mister nok noe funksjonalitet eller ender opp med B-løsninger eller kompromisser på voice og bluetooth. Ryggesensor styres ved av HMI og har vel ikke så mye med spilleren å gjøre. Har du Converse+ vil du også kanske miste informasjon fra head uniten i displayet.

Spørsmålet mitt tilbake er hvorfor du ønsker å bytte. Er nok av juice i original spilleren noe strømmen bilradio montørene bekrefter. De anbefalte dog en aktiv sub om man ønsket mer trykk fra bassen
Har converse+ displayet ja, men flere og flere spillere støtter nå sub-display, så hvis jeg finner en boks til akkurat
den spilleren jeg har så skulle nok det gå fint.

Jeg vil ha en skikkelig dvd spiller, med mulighet for en DSP av typen 701 eller H100 med aktiv deling og tidskompensering, evt muligheten for dolby surround om jeg heller ville ha det.
Samt skjermer i nakkestøttene bak.
Skal ha 1 eller 2 subwoofere bak samt 2 eller 3-veis komponentsett foran og forsterkere til dette.

En mulighet er jo å bygge om konsollen til å passe 2x dobbeldin spillere da, men det er litt mer jobb.

Fra Focusen jeg nettopp solgte.

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Bytte spiller i 09 Mondeo.   

Til Toppen Go down

Bytte spiller i 09 Mondeo.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» NULL lyd fra subwoofer
» Bil dvd spiller med touch screen(eonon e837)
» Macrom DVD spiller og Cube 7" skjerm
» elektromotor til førersete mondeo