Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Navigasjon

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 436
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Navigasjon   2/10/2007, 23:36

En nabo har en 2004 Mondeo importert fra Belgia. Det sitter en DVD navigasjonsenhet i den.

Han bestilte fra Ford en ny plate for 2007, da kartet som lå inne var fra 2003. Han fikk en CD plate og denne ville ikke enheten ta i mot...er det slik at en DVD navigasjon ikke leser CD plata eller ? På en PC får man jo lest CD fra en DVD stasjon, men mulig det ikke er det samme her...her er jeg grønn ja !!

Tips mottas med takk.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jora
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 118
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Re: Navigasjon   3/10/2007, 07:59

Tjohoi skrev:
En nabo har en 2004 Mondeo importert fra Belgia. Det sitter en DVD navigasjonsenhet i den.

Han bestilte fra Ford en ny plate for 2007, da kartet som lå inne var fra 2003. Han fikk en CD plate og denne ville ikke enheten ta i mot...er det slik at en DVD navigasjon ikke leser CD plata eller ? På en PC får man jo lest CD fra en DVD stasjon, men mulig det ikke er det samme her...her er jeg grønn ja !!

Tips mottas med takk.

Er nok langt 'simplere' software antagelig i bilen enn en PC.. men hva med å bare kopiere innholdet over til en DVD?.. vet ikke om det kan være så enkelt..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Navigasjon   3/10/2007, 09:00

Prøvde å legge CD`ens image over på en DVD, men den godtok ikke det heller gitt. Men mulig jeg da måtte ha endret noen strenger i diverse filer der også, og så mye forskning hadde jeg ikke tid til i går. Han hadde jo kjøpt dette, så får vel byttet...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jora
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Navigasjon   3/10/2007, 09:11

Tjohoi skrev:
Prøvde å legge CD`ens image over på en DVD, men den godtok ikke det heller gitt. Men mulig jeg da måtte ha endret noen strenger i diverse filer der også, og så mye forskning hadde jeg ikke tid til i går. Han hadde jo kjøpt dette, så får vel byttet...

Hvis du har laget en CD-image vile nok i brennern ha den på DVD.. men tenkte om du bare la filene i en katalog, og så brant dem på en DVD..
MEN, som du sier' får han byttet er nok det det greieste.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Navigasjon   3/10/2007, 09:32

jora skrev:
Tjohoi skrev:

Hvis du har laget en CD-image vile nok i brennern ha den på DVD.. men tenkte om du bare la filene i en katalog, og så brant dem på en DVD..
MEN, som du sier' får han byttet er nok det det greieste.

Gikk fint med et image av CD over til DVD, men DVD`en som ble laget fikk samme feilmelding som CD plata når den havnet i navistasjonen i bil (This is not a map DVD) eller noe i den duren.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jora
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Navigasjon   3/10/2007, 10:28

Tjohoi skrev:

Gikk fint med et image av CD over til DVD, men DVD`en som ble laget fikk samme feilmelding som CD plata når den havnet i navistasjonen i bil (This is not a map DVD) eller noe i den duren.

Oook.. jeg misforsto.. ser ut til at det er et helt spesielt format den trenger da.. da er nok bytting det rette.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Tjohoi
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Navigasjon   3/10/2007, 10:51

jora skrev:
Tjohoi skrev:

Oook.. jeg misforsto.. ser ut til at det er et helt spesielt format den trenger da.. da er nok bytting det rette.

Ja, går for bytte nå....
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
johnny titanium S 2012
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 334
Registration date : 17.02.2008

PosteTema: Re: Navigasjon   7/3/2008, 17:44

Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
roddis
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 135
Registration date : 29.03.2008

PosteTema: Re: Navigasjon   30/3/2008, 00:08

Bestilte ny plate ja, er ikke billige de der. Fikk dere til dette? Hvis det er Denso navigasjon, så skal det følge med en softwareoppdatering i tillegg til kart dvdèn. Software plata skal inn i spilleren før kart plata ellers klikker systemet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Navigasjon   

Til Toppen Go down

Navigasjon
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pioner navigasjon/touch screen