Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Stoppar av seg sjølv

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
YngveGS
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 108
Registration date : 28.05.2010

PosteTema: Stoppar av seg sjølv   9/10/2010, 00:03

Eg hadde nokre merkelege og litt småstressande opplevingar med min 2007 mod Mondeo 130 HK automat MK4 i dag.

Kom køyrande frå Stord til Bergen. Over ein hump ved Mannsverk berre stoppa motoren. Berre kutta ut av seg sjølv. Eigentleg merka eg det ikkje, då radio o.l. fortsatt fungerte. Men merka at rattet plutseleg vart tungt, og at det ikkje var respons når eg gassa. Eg fekk trilla inn til sida, og slo av tenninga. Slo på tenninga igjen, og alt virka som det skulle. Merkjeleg.

Deretter køyrde eg dei 750 metrane heim, og parkerte. Nokre timar seinare skulle eg ut og handla med kona, born og svigerforeldre. Køyrer til Lagunen, ingen problem. Køyrer heim igjen, og nedover ved Fantoft byrjar bilen å juksa igjen. Men motoren slår seg ikkje av.

Når eg kom heim påpeika dei som gjekk ut bak at det lukta svidd klutch. Eg merka ingenting, eigentleg. Men når eg kom bak bilen, merka eg og den lukta. Starta bilen igjen, og opna panseret, men merka ikkje noko med ein gong. Men etter nokre minutt kom den lukta igjen.

Om det har nokon samanheng med stoppinga veit eg ikkje, men er det nokon her som har hatt liknande opplevingar:.? Det nøraste eg har vore er ein gong eg køyrde til Voss, då byrja motoren i juksa i nokre sekund, men det var det. Då køyrde eg med cruise controllen på.

Nokon som har nokon tips til kva dette kan vera? Må eg berre ringa Kverneland og få bilen inn på verkstad på måndag, eller kan eg venta til eg skal ta 60.000 km service om eit par månader..?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   9/10/2010, 00:38

Ville gått innom en fordforhandler så fort som mulig og fått de til å lese av diagnose og feilmeldinger. Etter noe slikt, vil det nok ligge noen beskjeder til mekanikerne
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   9/10/2010, 01:42

Har hatt samme opplevelsen, men da kutta all strømmen i tillegg til at motoren daua, radio forsvant, lys - alt ble dødt.

Jeg ringte Ford Assistanse, de ba meg stoppe ASAP, skru av motoren og vente på hjelp. Bilen ble taua inn, men de fant ingen meldinger i loggen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
biggame
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 451
Registration date : 25.10.2008

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   12/10/2010, 21:58

Ved utbrenning av partikkelfilter kan det lugger litt i motor. Ligger man på lavgear kan bilen oppleves som om den fusker. Veksler man ned til lettere gear går det fint. Merker på min bil når rensing starter om dette skjer ved jevn fart. Lukten ved utbrenningen er også lik brent clutch eller ledningsbrann.
Bilen skal alikevel ikke stoppe. Få sjekka det hos nærmeste dealer
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   16/10/2010, 23:05

Vet ikke om det er et sammentreff. Jeg hadde en 07/08 modell men med manuelt gear.
Den stoppet for meg 5 ganger. 2 ganger fra 3.- 2. gear og 3 ganger fra 4.- 3. gear.
De gangene det var verst var fra 4.- 3. gear, typisk når man kjørte av en firefeltsvei inn på retardasjonsfeltet med sving i enden og da har man forholdsvis høy fart.
Det som gjorde det skummelt, var at man ikke merket noe før man tråkket på bremsen og skulle svinge...alt var låst, og man måtte finne startknappen i et brøkdel av et sekund. Var nesten over midtrabatten et par ganger.
Dette ble borte etter en motor SW oppgradering.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
YngveGS
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   29/12/2010, 13:28

Har enno ikkje hatt bilen inne på service. Det skulle den etter planen i løpet av januar 2011.

Uansett. I går skjedde det noko nytt med bilen. Eg hadde køyrd frå Stord til Bergen. Hadde vore heimom og henta sambuar og dotter, skulle svinga ut i Nattlandsvegen frå den sidegata eg bur i. Gav gass, og då byrja alle varsellampar og hyla og blinka og det eine med det andre. Og fekk beskjed om å stoppa med ein gong.

Stoppar motoren, og set den i gang igjen. Då ser alt fint ut. Set den i gir automatkasse) ser bra ut, men når eg trykker på gassen skjer det same igjen. Prøver eit par gonger, før eg innser at dette er nyttelaust.

Verkar som om det er elektronisk (kryssar fingrane). Då det var ulike ting som feila kvar gong eg sette på tenninga. Mellom anna var ALT svart innvending og viftene gjekk i 200 eine gongen. Men når eg starta opp igjen, var alt fint. Blinkljos slutta å virka eine gongen. Andre gongen verka ikkje sentrallåsen.

Mykje dill dall.

Så Viking måtte henta den, og no står den på Kverneland og ventar på at nokon skal sjå på den..

Har nokon andre opplevd liknande? Eg har høyrd via andre at ein annan hadde liknande problem på sin tre år gamle Mondeo.

Eg har Tryg Bilextra forsikring og Kverneland tryggleiksgaranti. Kva skal eg bruka i dette tilfellet? Og om eg brukar forsikringa mi, får eg likevel henta ut bil på tryggleiksgarantien?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
YngveGS
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   30/12/2010, 20:25

Og årsaka var ledningsgnag, sa dei på Kverneland..

Ledning som går under setet og er der vorte øydelagt. Fyrste gong dei hadde opplevd det der borte. Rimeleg spesielt meiner eg..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
umulius

Antall Innlegg : 2
Registration date : 17.02.2013

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   18/2/2013, 07:47

jeg har hatt det samme stopproblemet med min mondeo 2010 m.Stamsaas Halden fant ut av det til slutt etter å ha søkt hos forhandlere over hele Europa. Var visst noe med slitasjehakk i en datakomponent ved drivverket foran under bilen. Hør med verksmester på Ford Halden for mer info. Problemet ser ut til å være løst nå.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Stoppar av seg sjølv   

Til Toppen Go down

Stoppar av seg sjølv
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1