Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 90
Registration date : 11.08.2008

PosteTema: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   26/9/2010, 12:08

Heisann
Her kan dere laste ned instruksjonsboken til den nye Mondeo, den er dessverre bare på engelsk, men her kan man se hva som er endret. Ser at det er refert til fjernstyrt diesel varmer med rekkevidde på 500 meter som også fungerer sammen tidsstyringen i bilen, (S side: 117)

http://fordfcsd.wunderman.be/UK/Vehicle%20Manuals/Mondeo/Mondeo%28CG3536en%2905-2010.pdf

MVH
Svein-Egil
http://svpett.webs.com
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Telcontar

Antall Innlegg : 39
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   26/9/2010, 21:15

Kult, skal leses når jeg finner tiden til det
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   27/9/2010, 17:24

Se side 239 "Wheels and tyres"

Det si at vi nå fint og "lovlig" kan ha 235/45 R18 noe som gir mer balong enn 235/40 R18...

...eller?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Telcontar

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   27/9/2010, 18:07

Høyere profil gir bedre komfort. 19" som er satt opp for min Mondeo har 40 profil dekk. Det samme som jeg hadde på 18" på min forrige bil.

Mondeo har jo hjulbuene til å ta litt høyere profil.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
marsellus

Antall Innlegg : 7
Registration date : 13.09.2010

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 15:32

Får ikke til å laste ned denne pdf-fila, er det noe feil med linken?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 15:36

http://fordfcsd.wunderman.be/UK/Vehicle%20Manuals/Mondeo/Mondeo(CG3536en)05-2010.pdf
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 18:38

svpett skrev:
Ser at det er refert til fjernstyrt diesel varmer med rekkevidde på 500 meter som også fungerer sammen tidsstyringen i bilen, (S side: 117)

Endelig har dei fått ut fingeren og "fått til" dette tullet med fjernstyringa.
Virkar uansett som Ford måtte finne opp krutet på nytt eller noke slikt.
Ikkje at folk flest normalt sett har behov for meir enn 500m rekkevidde.
Men alle andre slike system eg har sett har minst 1000m rekkevidde.

Skal tru om det lar seg gjere å få ettermontert fjernkontroll no i bilar frå før facelift.....?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Telcontar

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 19:14

Beste ville jo vært aktivering via sms, men det skjer vel neppe.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 19:57

Inbreak skrev:
svpett skrev:
Ser at det er refert til fjernstyrt diesel varmer med rekkevidde på 500 meter som også fungerer sammen tidsstyringen i bilen, (S side: 117)

Skal tru om det lar seg gjere å få ettermontert fjernkontroll no i bilar frå før facelift.....?

Heisann
Får bare håpe at dette er noe som leveres på biler til Norge, siden dette er en engelsk brukerhåndbok, så er det ikke gitt at allt i den gjelder for Norge, men vi får vel tidsnok vite det...:-))

MVH
Svein-Egil
HTTP://svpett.webs.com
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 20:53

svpett skrev:
Inbreak skrev:
svpett skrev:

Heisann
Får bare håpe at dette er noe som leveres på biler til Norge, siden dette er en engelsk brukerhåndbok, så er det ikke gitt at allt i den gjelder for Norge, men vi får vel tidsnok vite det...:-))

MVH
Svein-Egil
[url=http://svpett.webs.com
HTTP://svpett.webs.com[/quote[/url]]

Sidan det er utstyr som er tilgjengelig på bilen i det heile tatt, så kan eg ikkje heilt sjå at det ikkje skal vere mulig å få tak i det, berre Ford Norge vil.
Er alternativet tryll og skaff utstyret på bilen eller intet salg, så er dei vel ikkje heilt idiot i hovudet og ikkje gjer ein innsats.....
Og motorvarmar er vel eit utstyr som er aktuelt i Norge meir enn i noke anna land, så om ikkje fjernkontrollen er tilgjengelig her så veit ikkje eg. Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
svpett
Mondeoguru
Mondeoguru

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   28/9/2010, 21:09

Sitat :
Sidan det er utstyr som er tilgjengelig på bilen i det heile tatt, så kan eg ikkje heilt sjå at det ikkje skal vere mulig å få tak i det, berre Ford Norge vil.
Er alternativet tryll og skaff utstyret på bilen eller intet salg, så er dei vel ikkje heilt idiot i hovudet og ikkje gjer ein innsats.....
Og motorvarmar er vel eit utstyr som er aktuelt i Norge meir enn i noke anna land, så om ikkje fjernkontrollen er tilgjengelig her så veit ikkje eg. Smile

Hei
Jeg er selvsagt helt enig med deg i dette, og jeg forventer at dette leveres i Norge...:-))

Siden jeg la ut linken til denne instruksjonsboken, så ville jeg bare gjøre folk oppmerksomme på at denne er engelsk og at jeg går ikke god for det som står der, klok av skade her inne så er jeg litt mer forsiktig å komme med informasjon som enkelte tolker som fakta, og hvis det ikke helt ble som forventet så får jeg som hatten passer fordi at jeg tipset om noe, eller at jeg la ut bilder om noe teknisk osv....:-))

Derfor bare en liten påminnelse om at det som står i denne boken ikke nødvendigvis gjelder her...:-))

MVH
Svein-Egil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   20/10/2010, 16:46

Ny utgave!

http://fordfcsd.wunderman.be/UK/Vehicle%20Manuals/Mondeo/Mondeo(CG3536en)08-2010.pdf
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her   

Til Toppen Go down

Instruksjonsbok for nye Mondeo kan lastes ned her
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo