|
| Av | Innlegg |
|---|
toreml

Antall Innlegg: 15 Registration date: 09.08.2010
 | Tema: Ingen lyd i radio 19/8/2010, 05:56 | |
| Fikk bilen på tirsdag - og idag kom første feil :-( Startet opp bilen - og så da bare klokka på radioen (Sony DAB) - og ikke noe mer. Fikk ikke startet radio - men klarte til slutt å få valgt CD - og den begynte å spille, men det kom ingen lyd. Fikk også etterhvert valgt radio - men heller da kom det ingen lyd. Noen ide på hva som kan være feil ? |
|
 | |
toreml

| Tema: Re: Ingen lyd i radio 19/8/2010, 06:25 | |
| Var ute å prøvde igjen nå - og da så det helt likt ut. Men så gikk det en liten stund - så kom det PLEASE WAIT i displayet. Og etter det så virker radioen som den skal både på radio og CD - og med lyd Hvorfor skjer dette? |
|
 | |
Inbreak SuperMondeoMann

Antall Innlegg: 449 Location: Bergen Registration date: 19.11.2008
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 19/8/2010, 10:37 | |
| Ein god gamaldags BUG er det det er. Slik heile bilen er..... Har hatt det liknande på min eigen bil med avansert nav. Virkar som anlegget klikkar på eit vis, funkar ikkje før bilen har stått av ei god stund, men då er alt plutselig i orden igjen. |
|
 | |
Frankeren MondeoGeek

Antall Innlegg: 583 Age: 29 Location: Bergen Registration date: 18.03.2010
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 19/8/2010, 11:19 | |
| Hadde en klikk på min avanserte navi. Men dette fikset ford fort opp i og la inn ny SW. Dette hjalp og har siden ikke hatt problemer. Pluss at jeg med oppdateringen fikk en del mer valg på de forskjellige menyene. |
|
 | |
psv021
Antall Innlegg: 13 Location: Bergen Registration date: 05.08.2010
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 3/9/2010, 22:00 | |
| Hatt akkurat samme symptomet et par ganger. Det ordner seg ved å slå radio av/på et par ganger. Stort sett... |
|
 | |
Shorty Mondeoguru

Antall Innlegg: 94 Location: Skedsmo Registration date: 03.09.2007
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 3/9/2010, 22:37 | |
| Ikke hatt noe som helst problemer jeg |
|
 | |
YngveGS

Antall Innlegg: 45 Location: Bergen Registration date: 28.05.2010
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 4/9/2010, 21:07 | |
| | Shorty skrev: | Ikke hatt noe som helst problemer jeg |
Takk for at du og bidreg på dette forumet, og sørger for å halda kvaliteten oppe..
Problem med radio trur eg mangen har opplevd. Supertrikset er å ta ut og i sikringa. Då ordnar det seg oftast. OBS: Sjekk at du har koden til radioen, elles vert det fort dyrt.. Eg enda opp med å betala 600 kroner for koden.. Latterleg. |
|
 | |
Shorty Mondeoguru

Antall Innlegg: 94 Location: Skedsmo Registration date: 03.09.2007
 | |
 | |
toreml

| Tema: Re: Ingen lyd i radio 21/9/2010, 10:51 | |
| Tok kontakt med Røhne Selmer idag siden jeg fikk det samme problemet med radioen igår.
Fikk telefon ifra dem hvor de sa at det var rapportert inn noen fler tilfeller med det samme problemet. De hadde nå kontaktet Ford Norge for å høre hva som gjøres med det.
Venter spent på tilbakemelding. |
|
 | |
KingChaos Mondeoguru

Antall Innlegg: 76 Registration date: 02.11.2009
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 20/10/2010, 21:04 | |
| [quote="Jello_B"] | Shorty skrev: | | Eg enda opp med å betala 600 kroner for koden.. Latterleg. |
Høres ut som du er blitt lurt...  Forhandleren som solgt bilen ny har koden liggende på data ( iallefall seriøse forhandlere) |
|
 | |
YngveGS

Antall Innlegg: 45 Location: Bergen Registration date: 28.05.2010
 | Tema: Re: Ingen lyd i radio 3/11/2010, 11:07 | |
| [quote="KingChaos"] | Jello_B skrev: | | Shorty skrev: | | Eg enda opp med å betala 600 kroner for koden.. Latterleg. |
Høres ut som du er blitt lurt...  Forhandleren som solgt bilen ny har koden liggende på data ( iallefall seriøse forhandlere) |
Greia var at min bil er svensk. Og då hadde dei visst sletta koden når den fekk nye skilt..
Men tykkjer det uansett er på trynet å betala så mykje for den koden. |
|
 | |
|