Hallo alle.
Har, som det står under, en sort mondeo ghia x, med lyst skinn, sotede ruter++++
Har et lite dilemma nå. ble fredag den 13 rygget på av en budbil. Jeg sto heldigvis helt i ro og budbilen rygget. sammenstøtet resulterte i at det må byttes, øvre og nedre grill, støtfanger, panser og en bjelke som ligger i bakkant av støtfanger.
Og det er her dilemmaet mitt kommer inn. Liker personlig grillen til ghia mye bedre enn grillen til titanium. Men så har man også denne grillen/støtfangeren til titanium S, som er ganske fet.
Kunne tenke meg å byttet til den type støtfanger, men vet liksom ikke helt om den vil passe resten av bilens "image" eller stil. Har ikke sideskjørt eller noe, og gidder ikke å bygge om hele bilen bare for en støtfanger. Så hva ville dere andre gjort? Beholde ghia grillen/støtfangeren, eller byttet til Titanium S fanger??
Har uansett regnet med et lite mellomlegg for den Tit. S støtfangeren. Og lurer da på om jeg heller skal ta standard ghia front, og be om en god pris og bruke mellomlegget på bakluke spoiler (stv) som også gjør seg veldig bra på bilen. Nå når de alikevel skal lakkere andre deler av bilen og har lakken i sprøyten