Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Valg av framre støtfanger

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Valg av framre støtfanger   18/8/2010, 23:06

Hallo alle.

Har, som det står under, en sort mondeo ghia x, med lyst skinn, sotede ruter++++
Har et lite dilemma nå. ble fredag den 13 rygget på av en budbil. Jeg sto heldigvis helt i ro og budbilen rygget. sammenstøtet resulterte i at det må byttes, øvre og nedre grill, støtfanger, panser og en bjelke som ligger i bakkant av støtfanger.
Og det er her dilemmaet mitt kommer inn. Liker personlig grillen til ghia mye bedre enn grillen til titanium. Men så har man også denne grillen/støtfangeren til titanium S, som er ganske fet.
Kunne tenke meg å byttet til den type støtfanger, men vet liksom ikke helt om den vil passe resten av bilens "image" eller stil. Har ikke sideskjørt eller noe, og gidder ikke å bygge om hele bilen bare for en støtfanger. Så hva ville dere andre gjort? Beholde ghia grillen/støtfangeren, eller byttet til Titanium S fanger??
Har uansett regnet med et lite mellomlegg for den Tit. S støtfangeren. Og lurer da på om jeg heller skal ta standard ghia front, og be om en god pris og bruke mellomlegget på bakluke spoiler (stv) som også gjør seg veldig bra på bilen. Nå når de alikevel skal lakkere andre deler av bilen og har lakken i sprøyten
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
KnutB
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 263
Registration date : 25.08.2008

PosteTema: Re: Valg av framre støtfanger   20/8/2010, 00:34

Hei,
Tror nok jeg ville beholdt bilen mest mulig original. Tit-S fronten er litt lavere enn de andre. Vil kanskje se litt pussig ut dersom du ikke også monterer sideskjørt og bytter bakfanger.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Valg av framre støtfanger   20/8/2010, 10:01

Jepp, fant etterhvert ut det samme Smile det blir nok standard ghia front. men godt å høre fra en annen også!! Synes ghia fronten egentlig er litt ekslusiv ut, og skiller seg litt ut fra den store mondeo mengden. men tit. S fronten er fet! (Har heldigvis ghia interiøret med det mørke "treverket") det ble heller spørsmål om pris på bakluke spoiler, som jeg synes gjør masse med bilen. Synes til og med at skvettlappene bak hjalp på utseende bakfra, da den faktisk så litt lavere ut. Muligens pga at man da ikke ser så masse av hjulene.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Valg av framre støtfanger   

Til Toppen Go down

Valg av framre støtfanger
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Støtfanger bak te Sierra stv, eller delebil t rett pris.
» Valg av høytrykksvasker
» Bakdemper, valg av merke.
» volvo 142 deler
» Plastsveising