Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Deilig

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Deilig   12/8/2010, 18:25

At Mondeoen med automat er en deilig bil å kjøre er det ikke tvil om etter over 300mil bak rattet på norske veier i sommer. Hadde kjerringen blitt med, hadde jeg ikke stusset et minutt på å legge ut på turen igjen i morgen!!! Så nå skal Mondoen få seg en tur til bildoktoren. Fikk beskjeden om "olje bytte" 2 ganger på turen. Meldingen ble resatt og jeg fikk bare beskjed om å kontakte ford i Bergen når jeg kom hjem, pluss at jeg klarte å tømme bilen for strøm. Litt klovnete gjort av meg sjøl å glemme at 12v kjøleboksen sto på, men en natt med lader gjorde susen. Så neste uke skal de diagnosere hele bilen/girkasse, bytte et speil og sjekke litt smårusk. Men så en ting.... Så en mondeo i bodø, der sidespeilene la seg inntil idet eieren låste bilen, og stilte seg ut igjen da eieren kom igjen og åpnet bilen. Er dette noe som bilen kan programeres inn til?? Smile Dette var en bil uten key-less adgang.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 196
Registration date : 20.12.2009

PosteTema: Re: Deilig   12/8/2010, 19:34

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: Deilig   12/8/2010, 21:05

Okidoki, ser man der ja... nei, jeg har en 2008 model. så da er vel det derfor da... får høre med verkstedet når den skal inn neste uke Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
RuneT

Antall Innlegg : 40
Registration date : 18.05.2010

PosteTema: Re: Deilig   12/8/2010, 21:58

Ein må vell ha el.sete pakken for at speila skal legge seg inn automatisk? Er ivertfall det på min 2010 Mondeo
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Deilig   12/8/2010, 22:55

RuneT skrev:
Ein må vell ha el.sete pakken for at speila skal legge seg inn automatisk? Er ivertfall det på min 2010 Mondeo

Bilen må vere etter 2008 også.
Prøvekøyrte ein bil hausten 2008 med el.seter, den hadde berre manuell innfelling av speglane.
Min 2009 har autoinnfelling når eg låser.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Deilig   Today at 22:47

Til Toppen Go down

Deilig
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1