Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Flott forum med flotte forumdeltakere!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
titanium-xxx
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 171
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Flott forum med flotte forumdeltakere!   27/9/2007, 23:54

Som en av 3 moderatorer på dette flotte forumet har jeg lyst til å si at jeg syns det er en fryd å være moderator her. Har tidligere vært med på forum hvor moderatorene har ett svare strev med å holde orden på deltakerne. Her er jo alt bare fryd og gammen!

Syns dette virkelig er i ferd med å bli en flott møteplass for oss Mondeoelskere - og jeg er helt sikker på at dette bare er starten på noe "stort" for dette forumet! Snart er vi 120 medlemmer. Ikke værst!

Stor ære til medlemmene og til poskare, som admin, spesielt!

Trippelx

jora
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 118
Registration date : 02.09.2007

PosteTema: Re: Flott forum med flotte forumdeltakere!   28/9/2007, 06:47

titanium-xxx skrev:
Som en av 3 moderatorer på dette flotte forumet har jeg lyst til å si at jeg syns det er en fryd å være moderator her. Har tidligere vært med på forum hvor moderatorene har ett svare strev med å holde orden på deltakerne. Her er jo alt bare fryd og gammen!

Syns dette virkelig er i ferd med å bli en flott møteplass for oss Mondeoelskere - og jeg er helt sikker på at dette bare er starten på noe "stort" for dette forumet! Snart er vi 120 medlemmer. Ikke værst!

Stor ære til medlemmene og til poskare, som admin, spesielt!

Trippelx

Det er godt å høre. Mye triviligere på et forum hvor folk holder et visst nivå, enn ikke..
Men så har vi jo noe fint og morsomt å snakke om også da! Cool -enten vi har fått yndlingen eller venter.. så skulle bare mangle om ikke stemningen stort sett er god.. Wink
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
hhf
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 430
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Flott forum med flotte forumdeltakere!   28/9/2007, 09:41

Vil også bare appplaudere dette så langt. Kjempebra at vi fikk det på plass og det er jo en klart bedre løsning enn den lange tråden som utviklet seg på diskusjon.no (selvom den naturligvis var god den også). Dere som er moderatorer får bare passe på fremover slik at vi fortsetter å være et seriøst og godt forum - det er nok altavgjørende for deltakelsen her inne og ikke minst også helt sikkert avgjørende for om Ford selv vil gjøre noe her...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Flott forum med flotte forumdeltakere!   

Til Toppen Go down

Flott forum med flotte forumdeltakere!
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forum førr eiera av Amerikansk Ford.
» Speedway
» Suzuki zr 50 sk
» Suzuki DR 50 BIG
» Honda cb500 selges