Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Oppgradering til USB på Sony +BT/VC

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
jankee

Antall Innlegg : 27
Registration date : 26.01.2010

PosteTema: Oppgradering til USB på Sony +BT/VC   18/6/2010, 01:25

Leiker litt med tanken om å oppgradere bluetooth-modulen i min 2008 mondeo til å kunne ha USB.
Men eg er sett det er veldig ulik framgangsmåte (og kostnad) om bilen er produsert før eller etter 1. september 2008. Min er produsert før og dermed skal vere "gamal" modul uten usb-støtte.

Det som er det rare er at sjekker eg på ford-mobile-conectivity.com Stemmer reaksjonene eg får på tilkobling av telefoner på etter uke 36 (blant anna E71 og iPhone 3GS).
I tillegg blei det nevnt i ein post på eit britisk fordforum (fordmondeo.org) at Sonysystemet hadde USB-støtte viss versjonsnummeret var 05-04-xx (Første nummer som kommer opp når ein held inne 1 og 6 samtidig i 2-4 sekunder)
Min har 05-04-01. Er dette første versjon med BT/VC som har default USB-støtte?

Er det andre som har utført denne operasjonen eller har same firmware på sony-anlegget der bilen blei levert med USB?

Er det andre måter å sjekke om anlegget har USB-støtte?

Om anlegget har USB-støtte, kan tilgangen oppgraderes enkelt i convers+ til USB-versjonen av convers+ (0815 er vel siste firmware frå i vinter på bilen no, mens andre har oppgitt 10xx som siste på nyere biler)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Oppgradering til USB på Sony +BT/VC
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Montering av Webasto på Mo
» no drift halsen`s store oppgradering