Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Problem med korsryggstøtte på sete

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Mondeo 09

Antall Innlegg : 3
Registration date : 21.03.2010

PosteTema: Problem med korsryggstøtte på sete   21/3/2010, 19:29

Hei. Er det noen som har vært borti problemer med korsryggstøtte på setene. jeg har en 09 modell med skinnseter med minne og har i den siste tiden fått problemer med komforten i setene. Det virker som om korsryggstøtten ikke settes tilbake i null posisjon. har hele tiden en liten brekk eller kul i ryggen på sete. Har prøvd å sitte i alle mulige posisjoner, men problemet forsvinner ikke. Har ikke hatt dette problemet tidligere på min 08 modell, og satt godt i sete på min 09 modell frem til nylig. Har prøvd å sitte i passasjersetet og det føles som om støtten her er mer jevn. Orker ikke å kontakte verkstedet før jeg har noe konkret å komme med. Dette er min 3 mondeo på ett år, og har vel 20 besøk på verkstedet bak meg så langt. Begynner å bli lei hele Ford. Utrolig at en Ford til nesten 500 000 tusen kroner skal være så ustabil i elektronikk og annet at man tilbringer flere timer på verksted enn bak rattet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Problem med korsryggstøtte på sete   21/3/2010, 21:39

Mondeo 09 skrev:
Hei. Er det noen som har vært borti problemer med korsryggstøtte på setene. jeg har en 09 modell med skinnseter med minne og har i den siste tiden fått problemer med komforten i setene. Det virker som om korsryggstøtten ikke settes tilbake i null posisjon. har hele tiden en liten brekk eller kul i ryggen på sete. Har prøvd å sitte i alle mulige posisjoner, men problemet forsvinner ikke. Har ikke hatt dette problemet tidligere på min 08 modell, og satt godt i sete på min 09 modell frem til nylig. Har prøvd å sitte i passasjersetet og det føles som om støtten her er mer jevn. Orker ikke å kontakte verkstedet før jeg har noe konkret å komme med. Dette er min 3 mondeo på ett år, og har vel 20 besøk på verkstedet bak meg så langt. Begynner å bli lei hele Ford. Utrolig at en Ford til nesten 500 000 tusen kroner skal være så ustabil i elektronikk og annet at man tilbringer flere timer på verksted enn bak rattet.

Det skal vere ein post ein plass om dette problemet, men fann ikkje noke i farta ved søk funksjonen (som forøverig er elendig). Enig, ikkje litt fornøgd med kvaliteten i denne bilen til ein halv mill. Hadde den kosta det halve kunne eg heller tolerert litt meir. "Made in China" er nesten eit kvalitetsstempel i forhold til skrotkassa Mondeo.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 644
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Problem med korsryggstøtte på sete   21/3/2010, 21:55

3 ford på et år? De to første, var det feil på de og som gjorde att du byttet?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
hypnotic
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 109
Registration date : 15.11.2008

PosteTema: Re: Problem med korsryggstøtte på sete   21/3/2010, 22:08

Velkommen i klubben!

Jeg har vanlige stoffseter med minne. Virker ikke som at jeg har hatt akkurat samme problem som deg, men fikk byttet hele seteryggen da korsryggstøtten røk for tredje gang.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mondeo 09

Antall Innlegg : 3
Registration date : 21.03.2010

PosteTema: Re: Problem med korsryggstøtte på sete   21/3/2010, 22:51

Den første var en demobil som jeg hadde i 2 dager før bremsene låste seg på vei til hytta. Da fikk jeg byttet den inn i en ny bil, som jeg hadde på verksted 12 ganger på 8 mnd. Her var det problemer med elektronikk, lakk som flaset av, og knirkelyder i b stolper som de etter utallige forsøk ikke klarte å fikse. Det toppet seg da jeg skulle levere bilen for omlevering, og ikke fikk start på den. var noe med keyless som ikke funka. Jeg fikk omlevering mot å betale 2 kr km. Dette ble den nette sum av 60 000. Selger så meg i øynene å lovet at en 09 modell var kvitt alle barnesykdommer. Nå er jeg igang igjen med feil på esp som Ford Norge forsker på. Dette etter 2 forsøk. Skyldes en feilmeld ingen har sett før. I tillegg har jeg måttet byttet lister i dørene, deksel i midtkonsollen og nå har jeg mistanke om at noe er feil med førersete. Alt etter 5 mnd med flunka ny bil!

Kjenner at jeg savner Mercedesen jeg en gang hadde.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Problem med korsryggstøtte på sete   

Til Toppen Go down

Problem med korsryggstøtte på sete
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har prøvd Bagsters sete modifikasjon til MC?
» Bagster sete
» polaris fst switchback
» Gløding
» Gnist problem volvo