Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Forbrukerrådet - www.forbrukerportalen.no

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
john
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 119
Registration date : 03.04.2010

PosteTema: Re: Forbrukerrådet - www.forbrukerportalen.no   9/5/2010, 10:47

har kjørt ford i 21 år uten feil. var innom vw i 2 år ja aldri mer! har nå mk 4 å er fornøyd! min søster har focus kjøpt ny i 1999 bank i bordet har aldri vert noe tull på disse 11 år bilen er nå gått 197000 km
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 196
Registration date : 20.12.2009

PosteTema: Re: Forbrukerrådet - www.forbrukerportalen.no   10/5/2010, 13:27

Inbreak skrev:
Inbreak skrev:
sven skrev:
FordFan skrev:
Har kjørt Mondeo i 14 år, ingen alvorlige feil! Bare slitedeler osv.
Strålende fornøyd cheers !! Lykke til med V70, har en kompis som har problemer med risting i bremser..

Ha en fin dag
Ford Fan

Risting i bremser skyldes som oftest uoriginale felger (som ikke passer ordentlig). Det er mange biler som sliter med dette, også Ford, Bmw osv.

Har risting og vibrering i dei originale felgane også, men på min er det nokk alle andre ting enn felgar og dekk som er problemet.

Ikkje kan eg forstå det skal vere så masse bedre med originalfelgar heller. Bilprodusentane får jo levert frå den produsent som gir best tilbud, dermed blir vel kvaliteten deretter også, for å holde prisane nede. Då stolar eg heller på eit kjent litt dyrare kvalitetsmerke.

Ja, er i utgangspunktet med på logikken din. Problemene oppstår når felgene ikke passer ordentlig mhp inpress osv. - de passer jo på bilen og man kan kjøre med dem, men målene er ikke ideelle ift originalfelger. Det er i alle fall det jeg har hørt på både Bmw og Ford-verksted. Men det går helt sikkert an å få tak i uorginale felger som har ideelle mål, men utfordringen er vel da å finne ut av det i forkant
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Forbrukerrådet - www.forbrukerportalen.no
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2