Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

tempratur føler utvenndig og varmeapperat mondeo.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
powertom

Antall Innlegg : 11
Registration date : 26.10.2009

PosteTema: tempratur føler utvenndig og varmeapperat mondeo.   7/2/2010, 11:43

Hei. Vet at dette er til mk4 mondeoer. Men har prøvd og få svar på mk3 siden. Får ikke noe svar der. Derfor prøver jeg her. Har en 04 mondeo 2.0 tdci stv.Sliter med at når jeg kjører lang turer med bilen.Så begynner ute temp føler og tulle. Kjører et stykke, Stopper for og ta en kaffe. stopper bilen. Da jeg kommer ut igjen for og kjøre så står ute temp måler på 25 + kjører et stykke så ligger den på 20+.Men det er -2 ute. og når jeg kjører så blåser det litt lunk opp mot front ruta. men ned på beina og sideventilene blåser det varmt. For og få lik varme så må jeg sette varmeapperate på hi. da blåser det varmt mot frontruta.28grader og nedover blåser det bare lunk mot frotruta.Når bilen står rolig på tomgang blåser det varmere opp mot front ruta.selv om den står på 27grader,tempmåler til motor, Når jeg kjører er den stabil. Men den har en tendens til og faller når jeg slakker farten! Den faller ned til 70grader.Men den går opp til normal igjen når jeg gir på, Og holder jevn fart. Har byttet termostat og føler i bakant på motor. Vet ikke om den andre føleren som sitter ved termostat huset er skiftet! Testet og så om hvor kaldt det blåser. satte den på den laveste temp, Og da blåste det lunk? Er det tomt for gass på aircond?Det var -12 ute når jeg prøvde? Jeg håper kanskje at noen av dere som kjører mk4.Og har hatt mk3 før. og kan mulig svare meg, På om noen av dere har hatt dette problemet???
Kjøpte denne bilen på sulland for 4 mnd siden.Litt frustrert over at det Begynner og komme små feil etter at bruktbil garantien er over.
Mvh Tom Bakken
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

tempratur føler utvenndig og varmeapperat mondeo.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo
» Retro felger selges
» Thule takboks
» felger ønskes kjøpt til scorpio