Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

2010 Mondeo Facelift

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AvInnlegg
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 649
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   24/12/2010, 11:45

Yes! (tidligere HmmTja) skrev:
Den nye mondeoen er en bedre bil enn gamle på alle måter. Den er bedre lydisolert, noe er gjort med fjeringen - den er suveren, interiøret er mye mer stilrent og moderne, blikkbokslyden i dørene er borte!, generelt alt er bedre enn den gamle modellen.

De som ikke liker den nye modellen er grinete fordi de ikke selv har den...
God Jul!!!

;-)

lol!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jethores
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 245
Registration date : 20.10.2007

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   24/12/2010, 15:39

Gratulere, håper du blir fornøyd denne gangen. Jeg liker den nye, men må nok vente et par år til før det blir en ny Mondeo. Forøvrig kan jeg melde at jeg siden oktober har brukt parkvarmeren hver dag 5 dager i uken, uten å oppleve problemer med batteriet. Har ca 30 min kjøring til jobb og det ser ut som det er nok til å lade opp batteriet igjen. Vel å merke 30 min hjem også uten at varmer er satt på. Har den gamle softwaren, så bilen er god og varm. Idag har jeg valgt å sette på batterilader. Just in case, og for å sørge for at alt går bra i det nye året. God Jul.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Titanium x 2009
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 649
Registration date : 26.02.2008

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   24/12/2010, 15:46

Har samme reisetid som deg.
Bruker varmeren både morgen og kveld uten problemer. På det kaldeste denne uken var det -29.
Har den nye softwaren
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Frankeren
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 877
Registration date : 18.03.2010

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   25/12/2010, 02:05

Bruker varmeren hver dag morgen og ettermiddag. Ikke hatt batteriproblemer etter jeg fikk nytt batteri og en oppdatering. 20 min kjøring hver vei. Når det gjelder faceliften, har ikke hørt om noe fornying av hjuloppheng da... Men men.... Synes i allefall fronten på den gamle var finere med den litt mindre "feminine" 4 kant grillen enn 6kantede grillen nede, og led lysene som er hivve på der det var plass. Ellers inni bilen er jo ikke utseende veldig ulikt det gamle, men de har lagt inn litt mer plast enn imitert børstet stål/ aluminium. Ka som er finest, er vel rett og slett en smaksak.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Yes! (tidligere HmmTja)
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 461
Registration date : 03.10.2007

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   25/12/2010, 13:31

Det er ingen tvil om at den nye har et mer stilrent interiør. De har tom. Lagt til nytt fargetema med sort bakgrunn. Den nye navigasjonen er helt dynamisk og flytende. Når man kjører er det ingen hakking i kartbildet. I tillegg får man opp fartsgrensen der man kjører.

Mht. Oppheng og/eller fjering er definitivt bedre enn før. Alt er strammere enn på gammelkjærra (RIP), men de himlene og fartsdumpene jeg vet om fra før er silkemyke å forsere med nybilen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 196
Registration date : 20.12.2009

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   26/12/2010, 22:10

No offense, men det meste funker bra når det er nytt. Det som er interessant er hvordan det fungerer over tid :-) Jeg håper selvfølgelig at det kommer til å funke så bra som mulig. Poenget mitt er at det er NESTEN en selvfølge at ting er tight og fint når det er nytt.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: 2010 Mondeo Facelift   Today at 19:12

Til Toppen Go down

2010 Mondeo Facelift
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 8 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Similar topics
-
» Wheels Nats Norr Umeå 2010
» Power Big Meet 2010
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» Boltsirkler til stort sett alle biler!!
» elektromotor til førersete mondeo