Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Sikringer/bakluke

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
KNMArve

Antall Innlegg : 1
Registration date : 10.01.2010

PosteTema: Sikringer/bakluke   10/1/2010, 21:10

Hei Smile

Jeg har et par problemer jeg trenger litt hjelp med:
Har en bruktimportert '03 Mondeo TDCi 130 hk stasjonsvogn.I det siste har låsen på bakluka begynt å åpne seg selv, på de mest rare tidspunkt. Noen ganger skjer det når jeg slår på tenninga, mens andre ganger kan det skje når jeg setter bilen i revers, eller når den har stått avslått i flere timer. Men ikke hver gang, så det er ikke noe system på dette, annet enn hvis jeg låser bilen, skjer det ikke. hva kan dette skyldes? Ledningsbrudd/feil? Feilprogramering? Noen som har erfaring med dette?

Og siden denne bilen er bruktimportert er selvfølgelig  instruksjonsboka på tysk, noe jeg ikke behersker...så om noen har beskrivelse på norsk, evt. en tegning over sikringsboksene?

PFT
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
MondeoMannen

Antall Innlegg : 17
Registration date : 02.06.2008

PosteTema: Re: Sikringer/bakluke   10/1/2010, 22:19

Jeg hadde også en del problemer med min mk3 i fjor vinter, dette var dog en norsk bil, men spiller jo ingen rolle, bakluka åpna seg i tide å utide. Dette ble løst ved at jeg smurte opp låsen, samt hadde på låsolje. Veit jo ikke om det er det som er problemet dit, men er jo verdt forsøket iallefall
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
eiriken

Antall Innlegg : 13
Registration date : 28.01.2010

PosteTema: Re: Sikringer/bakluke   28/1/2010, 00:20

Har samme problemet på min 04-mod. Fått beskjed om å bytte bryteren i bakluka jeg... Har ikke gjort dette ennå da...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Sikringer/bakluke   

Til Toppen Go down

Sikringer/bakluke
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» T4 Bakluke
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-