Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
jumbo

Antall Innlegg : 5
Registration date : 06.04.2010

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   6/4/2010, 16:02

bare det er bensin-bil så, iallefall når det gjelder personbiler
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
ipconfig

Antall Innlegg : 33
Registration date : 05.05.2008

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 09:22

Skifta fra Mondeo (03) til mb e-klasse (07) i juni i fjord og vil nå bytte ut Merce'n. Årsaken er at jeg finner bilen dårlig på vinterføre. Blir ikke vant til bakhjulsdrift og føler baken kommer fort på glatt føre. Mye lettere å kjøre med forhjulstrekk.

Ellers er det stort sett det samme med Ford og MB - noen småting bare at MB er noen tusinger dyrere hver gang .

Har lyst å gå tilbake til Mondeo pga kjøreegenskapene. E-klassen er helt grei men gud som jeg savner slik Mondeo'en ligger på veien. Var og prøvde en en Peugeot 5008 i går. Fin bil og gode kjøreegenskaper men det blir puslete med en 1.6l diesel når man er vant med 2.2l og 170hk. Har også prøvd s-max med 1.8l 125hk og den var det litt mer guff i. Vi får se hva det blir etter e-klassen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tacomodo
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 52
Registration date : 29.01.2010

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 11:22

Hadde en c-klasse før Mondeoen jeg og, og den var ganske grusom å kjøre på vinterføre, ja. Bakenden slenger med en gang selv med diesel automat. Føltes rett og slett ikke trygt ut, og som om den veide mye mer enn hva den gjorde.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://tacomodo.com
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 196
Registration date : 20.12.2009

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 12:47

Litt off-topic, men det jeg ikke liker med Mondeos kjøreegenskaper er nettopp at det er forhjulstrekk. Alle forhjulsdrevne biler med antydning til dreiemoment drar og trekker i rattet når man gir på - uavhengig av bilprodusent. Ikke prøv å si noe annet.

Liker definitivt bakhjulstrekk best, særlig på vinterføre
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tuva

Antall Innlegg : 17
Registration date : 01.09.2009

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 14:17

[quote="StardustSilver"]
ikkefordeier skrev:
Les overskriften på tråden en gang til : Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe? Nei, i denne tråden snakker vi altså ikke bare om Mondeo.

Jeg registrer at enkelt har hørt, vet om, eller har lest, om noen som ikke er fornøyd med "japanske" biler. Det blir umulig å svare på slike påstander når verken modell, antall år i drift/km, osv. er beskrevet. Jeg påstår derfor igjen at japanskproduserte biler er nesten feilfrie til noe kan motbevise dette. Men merk at slitasjedeler selvsagt må byttes på alle biler når de har gått en viss lenge. Og nei, det finnes nok ikke noen helt feilfrie biler når man ser over lengre tidsperioder. F.eks. har min bil hatt 1 feil i det siste tiåret, men heldigvis ble det reparert på produsentens regning til tross for at bilen var forlengst passert garantitiden.

Siden jeg har eid flere japsebiler i tillegg til bla. Mondeo, BMW, Mercedes, Citroen, Saab, Volvo og Peugeot - kan jeg dele noen erfaringer mht "japsebilene".

Tror nok du har rett i at japsebilene var nokså feilfrie (før i tiden). De var stort sett skrudd sammen av velutprøvde deler, og hadde - med respekt å melde - lite utstyr som kunne streike. Mine Mitsubishier på 80 og 90 tallet bare gikk og gikk. Min onkels Avensis også, men så var vel det eneste utstyret den hadde el heiser på vinduene foran også (og det var den såkalte "luksusutgaven" Gli... For ikke å snakke om Corollaer fra 70 tallet, som måtte skytes dersom rusta ikke tok dem først da (noe den stort sett gjorde)
Etter siste Mondeoen kjøpte jeg en ny Mazda 6 (i 09) (stolte ikke på Mondeoen dessverre, og ville ha noe som alltid virket, trodde jeg...). Mazdaen var en skranglekasse, som sviktet meg tre ganger før den var to måneder gammel (nødstopp og fikk ikke start). Fikk til slutt levert den igjen. Kjøpte deretter en ny Avensis, men ble ikke fornøyd med denne heller, ikke på grunn av de to feilene vi opplevde, men du verden for en dønn kjedelig bil (sammenlignet med f.eks Mondeo er Avensisen en vesentlig dårligere kjøreopplevelse...).
"Konebilen" vår, en 2005 modell Yaris med ca 60000 km på telleren, har vært inne på verksted fire ganger det siste året, for å skifte vannpumpe, starter, en del i gearkassen samt noe i klutsjen. I tillegg er rusten kommet skikkeøig det siste året. Toyota var greie nok til å ta de mekaniske feilene på reklamasjon, men jeg vil ikke si at dette er uttrykk for kvalitet på en bil som kun er gått 60000??
Nå kjører jeg min 15. Citroen, og er strålende fornøyd. Alle, med unntak av en, har vært feilfrie og trofaste.
Jeg sier ikke japsebiler generelt er dårlige, men jeg tror nok at det forspranget de hadde mht driftsikkerhet for 10-15 år siden er blitt vesentlig mindre, særlig de siste 5 årene...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 643
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 15:36

Kan vel bare si meg enig, hadde 4 nye japsebiler uten problemer, så ble det en ny carina td 1996 bygd i england og den var det en god del feil på , jeg fulgte fra 1993 en sierra som jeg senere overtok og som min bror kjører i dag, veldig lite feil, omtrent bare slitedeler. Det var nok bakgrunn for mitt valg av ford mondeo.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tacomodo
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 52
Registration date : 29.01.2010

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 19:02

sven skrev:
Litt off-topic, men det jeg ikke liker med Mondeos kjøreegenskaper er nettopp at det er forhjulstrekk. Alle forhjulsdrevne biler med antydning til dreiemoment drar og trekker i rattet når man gir på - uavhengig av bilprodusent. Ikke prøv å si noe annet.

Om det stod mellom det at det rykket litt i rattet når man ga bånn gass på tørr asfalt av og til eller at bilen kastet ut baken om vintern så vet jeg hva jeg hadde valgt i alle fall Razz
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://tacomodo.com
HallaBalla
Beyond MondeoGeek!!
Beyond MondeoGeek!!

Antall Innlegg : 732
Registration date : 03.12.2007

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/4/2010, 19:54

Har tidligere hatt 2 Ford, 2 VW, 1 Toyota og 2 Renault. Den eneste med nevneverdige problemer mens forholdsvis ny var Toyotaen, pga. en idiotisk plassert sikringsboks nede ved clutchpedalen, som selvfølgelig var utsatt for snø og fukt hver vinter, med elektriske feil som resultat.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jumbo

Antall Innlegg : 5
Registration date : 06.04.2010

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   8/4/2010, 21:52

sven skrev:

jeg er så enig, tenk deg en mondeo med drivlinje a la 5 serie bmw
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   9/4/2010, 08:53

jumbo skrev:
sven skrev:

jeg er så enig, tenk deg en mondeo med drivlinje a la 5 serie bmw

Det hadde jo vært helt optimalt
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FlyingMondeo

Antall Innlegg : 10
Registration date : 30.03.2008

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   9/4/2010, 21:14

er vel litt redd den vil være like mye kjelke som disse bilene kan være. Kjører en del i jobb, og ja Merc og BMW er ikke ofte på lista til utleiebyråene.(bare så det er sagt)Hadde en merc på prøve da jeg byttet bil sist, bilen var fin å kjøre ... det var ikke det, men en tur i en glatt rundkjøring og nestenbulk var nok. Det er ikke tvil om at skal man ha en bil av annet merke med lik eller tilnærmet kjørekomfort som mondeoen  har må du grave en del dypere i bankens hvelv. Skal absolutt aldri ha Passat iallefall, 
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   9/4/2010, 22:50

FlyingMondeo skrev:
Kjører en del i jobb, og ja Merc og BMW er ikke ofte på lista til utleiebyråene.(bare så det er sagt)

Du tror ikke det kan ha 'litt' med at de bilene er så utrolig dyre å vedlikeholde i forhold til mange andre biler? Ikke minst i innkjøp. Jeg tror nok heller det er grunnen enn at de er så dårlige på glatta
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FlyingMondeo

Antall Innlegg : 10
Registration date : 30.03.2008

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   10/4/2010, 09:50

sven skrev:
det kan ha 'litt' med at de bilene er så utrolig dyre å vedlikeholde i forhold til mange andre biler? Ikke minst i innkjøp. Jeg tror nok heller det er grunnen enn at de er så dårlige på glatta

og det er faktisk ikke glatt hele året heller..
Hehe innkjøp er en sum og bilen har kanskje en relativt sett høyere bruktverdi, det er riktig, men vet ikke om dyrt vedlikehold (service og delepriser) bestandig er ett kvalitetsstempel. Skal tilstå at jeg aldri sjekket og sammenlignet prisene på service osv :-)

Men det er jo dumt å kjøpe bilen om man ikke har mulighet til å vedlikeholde.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
pantherX
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 425
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   30/4/2010, 15:55

Tenkte jeg skulle gi en tilbakemelding av "nybilen" Det ble en Opel Insignia Cosmo Sportstourer EcoFlex 130Hk. Siden Cosmo utg. har det meste som std. var det enkelt å holde budsjett.
Farge: Hvit, siden den var gratis..
Serviceintervall: 30.000km.
Pris 391.000,-
Spec:
Varmereflekterende frontrute.
Avblendbart innv. speil samt utvendige speil.
Quickheat.
Regnsensor.
Fuktighetssensor i kupeen.
Cruisekontroll.
Kjørecomputer med digi. speedometer.
Sotet ruter fra B.stolpe.
SmartBeam.
Kontinentale vinduer.
FlexRide.
Parksensorer med assist. Scanner parkeringsluker og assisterer parkeringen hvis det trengs.
El. heving av sete samt El. 4 veis korsryggstøtte som faktisk virker.
El. bakluke.
navi 5" skjerm.
Halvauto. hengerfeste.
Solgardiner bakruter.
Delskinn.
Aux inng. USB og 230v stikk bak.
El. håndbrekk.
Alarm.
Bluetooth tlf.
Dekktrykkssensor.
2 stk. bagasjeromsnett.
Skinner i bagasjerom med 8 stk. regulerbare kroker og festekroker i gulv samt varenett.
Mini res.hjul.
2 trinns bagasjeromsgulv.
+ masse annet som fulgte med i pakkene.

Etter jeg var i villrede ang. kjøp av ny bil, må jeg si at min heller lunkne holdning til Insigniaen har gått over til begeistring.

Kjøpt hos Mobile i Oslo. Estimert levering 10-12 uker. Superhyggelige folk og serviceminded. De spurte om jeg ville ha en ukentlig statusrapport på bilen. Jeg syntes at en tilbakemelding pr. mnd holdt. Etter 4 uker ringte de og sa at bilen stod i Drammen og kunne hentes neste uke.

Var spent på om alt var med denne gangen. Ingenting manglet..

Opplevelse av Insignian.
Opel har virkelig lagt seg i selen for å strekke seg ekstra langt når det gjelder å gi eieren premiumfølelse. Bare det å åpne døren, sette seg inn i bilen og lukke døren gir en kvalitetsfølelse, samtidig som kupeen omslutter deg uten å bli for trang.
Her har de tenkt på alt. Koppbrønnen er flyttet til høyre i midtkonsollen så flasker ol. ikke skal komme i veien for sjåføren ved giring. Rollo og bagasjeromsnett er i en kasett ala. BMW enkelt å demontere, i tillegg følger der med et eget bagasjeromsnett for forsetene når baksetene blir slått ned. Man har i tillegg brukte penger på å lage skinner som rolloen går i, for så å låse i en klikklås.
Hengerfestet er helt genialt. Dra i en spak og det kommer svingende ut med pipelyd..smik-smak.
Takrailsene er intergrert ala. Audi og der går det også en liten renne parralellt som tar unna vannet så det ikke kommer deisene ned når man åpner døren.
Ingen antennepisk. Her er det haifinne og antennetråder i bakvinduene.
Panseret holder seg selv med dempere. Ingen pinne som skal finne t hull.

Bestilte FlexRide (IVDC) og SmartBeam.

FlexRide er helt suveren. I sport-modus får du raskere gasrespons, tigther styrefølelse og en følelse av et presist understell samtidig som instrumentene skifter farge til rødt. I Tour-modus (comfort) blir bilen mykere men forsatt fast, ikke så duvende som Mondeoen.
SmartBeam er bare lykke. Dette er et system som er kamerastyrt. Satte lysbryteren på auto når jeg hentet bilen, og har ikke rørt den siden, den lever sitt eget liv.
På dagtid er kjørelysene bare LED-lys. Så fort man kjører inn i en tunnell eller P.hus går Xenonlysene som også er svingbare på og sprer lyset etter forholdene og hastighet samtidig som instrumentene blir dempet og navien. skifter til mørk bakgrunn.
Blir det helt bekmørkt går fjernlysene på og hvis den registrerer lys enten en bil man tar igjen eller gatebelysning slår det av fjernlysene. Her lurer jeg på hva Ford mener med autolys.

Å kjøre.
Her kommer forskjellene inn. Mondeoens 130hk. og 320 (340)nwt. som jeg hadde, var "vassere". Her blir Insigniaen med 130hk. og 300nwt. litt "dvask" Mangler litt "omphh" i bunn. Men jeg får kompensert litt med å sette den i Sport-modus. Og da blir det greit. Siden effekten på Insigniaen kommer litt roligere i bunn enn Mondeoen, så får jeg heller ikke dragningene fra forhjulstrekket i rattet.
Understell uten FlexRide oppleves også litt mere svampete enn Mondeoen men forsatt tight og helt Ok.
Støy i kupeen oppleves anderledes enn Mondeoen siden jeg synes at Insigniaen "brummer" litt dypere på lave turtall. Når den først er kommet opp i fart ca. 60 km/t og oppover er den en drøm. E-18 mellom Oslo og Larvik er en tur den har gått noen ganger. Her er det også varierende asfaltkvalitet. Her er den en drøm sammenlignet med Mondeoen. Ufattelig lite vind, motor og hjulstøy. Her har man også lagt i en ekstra pakning rundt dørenene. Her kjøres det på hjul dim. 18" 245 dekktype Bridgestone Potenza som folk har klaget over. Har heller ikke opplevd sporing noe som jeg var veldig skeptisk til. Nå er hjulavstanden på Insigniaen noen mm. smalere foran enn bak og 30mm. smalere enn Mondeoen, mulig det påvirker sporingen.

Det jeg foreløpig har funnet å sette fingeren på er: Litt gjennspeiling av instrumenter og navi.skjerm øverst i frontruten om kvelden. Men det går seg til akkurat som luftdysen og varmetrådene i frontruten på Mondeoen.

Hva savner jeg:
Acc.
Alcantara. Her er det skinn og TopTec stoff.
Litt høytalerene.
Varmetrådene i frontruten.
Likte stemningslysene i Mondeoen.

En liten morsom greie som skjedde igår. Bilen varslet at jeg måtte fylle drivstoff, samtidig fikk jeg 2 valg automatisk i navi.skjermen. OK eller besinstasjon. Valgte bensinstasjon. Der fikk jeg en liste over gjeldene stasjoner. Valgte Statoil siden jeg viste den lå nærmest. Navien. startet ny rute rett til stasjonen..He he.

Siden vi ikke har hytte og planlegger 3 ukers ferie i bil, så har Insigniaen nok plass til våres lille famillie.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Carnivore
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 394
Registration date : 18.11.2007

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   30/4/2010, 22:01

Ja, Insignia er en veldig fin bil. Gratulerer!
Det er veldig positivt med 30 000 serviceinterval.

Som du og flere andre har nevnt, hos Mondeo er autolys veldig amatørmessig gjennomført. I mine øyne trekker det mye ned. Skuffende.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 139
Registration date : 19.04.2010

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   1/5/2010, 10:22

HmmTja skrev:
Skoda Superb med 4x4 virker meget interessant
http://www.dn.no/dntv/nyheter/article1828059.ece

http://www.skoda-auto.no/wip4/oppdag_superb-stasjonsvogn/c/model.epl?cat=5397

På video'en så virker det som det ene tåkelyset ikke fungerer (1:14 min) Wink
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   1/5/2010, 12:13

FordFan skrev:
HmmTja skrev:
Skoda Superb med 4x4 virker meget interessant
http://www.dn.no/dntv/nyheter/article1828059.ece

http://www.skoda-auto.no/wip4/oppdag_superb-stasjonsvogn/c/model.epl?cat=5397

På video'en så virker det som det ene tåkelyset ikke fungerer (1:14 min) Wink

Det er vel heller tenkelig at tåkelysa også blir brukt til hjørnelys når ein svingar meir enn ein gitt verdi i forhold til hastighet, slik som også f.eks Mercedes har det.

Ellers blir Superb endå meir aktuell i desember, når det blir tilgjengelig 4x4 OG DSG på 140 HK diesel. Berre synd det manglar bittelitt utstyr, f.eks adaptiv cruice control. Håpar dette også kjem tilgjengelig ganske snart, då blir Superb ein veldig aktuell bil for min del.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   1/5/2010, 14:20

Ja, det er en mulighet .. Wink
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
hypnotic
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 109
Registration date : 15.11.2008

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/5/2010, 17:23

Vi har i dag hatt en runde hos bilforhandlere og to runder i tenkeboksen og endte opp med å bestille en Volvo V70 Drive Momentum i Oyster Grey Perl Metallic og svart sportsskinn interiør, sotede ruter, webasto, hengerfeste. Vi har ikke behov for stor motor (Mondeoen var 1.8L 100HK) og mener at Drive skal holde for oss.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek

Antall Innlegg : 643
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/5/2010, 18:01

hypnotic skrev:
Vi har i dag hatt en runde hos bilforhandlere og to runder i tenkeboksen og endte opp med å bestille en Volvo V70 Drive Momentum i Oyster Grey Perl Metallic og svart sportsskinn interiør, sotede ruter, webasto, hengerfeste. Vi har ikke behov for stor motor (Mondeoen var 1.8L 100HK) og mener at Drive skal holde for oss.

men, volvo? Hvis mondeo er så dårlig, hvorfor bytte til maken, med et annet skall? Question 1,6 literen sitter i v50 som jeg har , og i ford focus, fiesta. jeg har en v50 også og det står fomoco overalt på den.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
AN

Antall Innlegg : 20
Registration date : 25.03.2009

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/5/2010, 20:59

Har en kompis med Volvo V70, han driver og kjemper for å levere den tilbake. Utrolig irriterende knirkelyder i den som de ikke greier å bli kvitt+stadig strøm av andre småproblemer. Surt for en så dyr bil.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   7/5/2010, 21:53

En kompis kjører Volvo V70 med D5 motor, han har problemer med risting i bremser.. Rolling Eyes
Det eneste jeg syntes er finere på V70'en er rattet Laughing

EDIT: Trist å se at folk kvitter seg med Mondeo'ene side Sad
men sånn er livet Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   8/5/2010, 00:58

http://www.dinside.no/841884/test-stor-volvo-paa-billigsalg

Bra: Rimelig, gjerrig, gode komfort- og kjøreegenskaper i forhold til pris.
Dårlig: Ikke sprek motor, vel tynn om du kjører med mye last, bare fem gir.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   8/5/2010, 01:58

FordFan skrev:
En kompis kjører Volvo V70 med D5 motor, han har problemer med risting i bremser.. Rolling Eyes
Det eneste jeg syntes er finere på V70'en er rattet Laughing

EDIT: Trist å se at folk kvitter seg med Mondeo'ene side Sad
men sånn er livet Rolling Eyes

Synst ikkje det vanlige Volvo rattet er fint i det heile tatt, og ikkje godt å holde i. Hadde det vore mulig å få R-design rattet uten R-design pakken var det greit, men det reknar eg ikkje med er mulig å få til om det stå utgjer forskjellen på salg eller ikkje. Får ta med Mondeo-rattet til V70. Hehe.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
john
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 119
Registration date : 03.04.2010

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   8/5/2010, 10:53

var da fælt så negativt til v70 da vil heller gratulere hypnotic med ny fin bil! håper du blir fornøyd!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?   

Til Toppen Go down

Nok Ford for meg - hva skal jeg kjøpe?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 4 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Stasj tel Starcraft
» 70-talls Honda CB100, skal jeg kjøpe?
» Hvilken bensinkontroller/tuning-dings skal jeg kjøpe til min R6?
» El-Trøbbel, -86 Ford Cargo 0813
» Ford Mustang "rally edition"