Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Ny Mondeo

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
kerabb

Antall Innlegg : 2
Registration date : 08.08.2009

PosteTema: Ny Mondeo   17/10/2009, 07:34

Etter 3mnd venting var vår første Mondeo klar for avhenting hos Bay Auto i Kristiansand. Ble ved bestilling forespeilet lev medio september, da bilen skulle være en aug prod. På bakgrunn av DAB option ble bilen ikke produsert før 17/9. Så ble den stående i kø for å få montert rails og spoiler. Kom til Drammen 5/10 og ble hentet hos forhandler 15/10.
Synes resultatet oversteg alle forventningene, da man ikke har sett alle options samlet før. Det er også første bil som er fabrikkny.
Må si at jeg har blitt litt skeptisk etter å ha lest om alle som har hatt problemer her i forumet, men jeg håper at det også er mange som har et tilnærmet problemfritt bilhold med sin mondeo.
Som en sa på forumet her tidligere, så kan man godt godta at det oppstår noe feil, hvis bare forhandler opptrer seriøst og ikke bare trekker på skuldrene.
Vel, nok prat. Nå må jeg få lest instruksjonsboka, slik at en kan nyte alle funksjoner bilen har. Det er nok endel som må stilles inn og læres.
Skal prøve å få lagt inn et bilde av bilen senere.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mondeo Man
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 219
Registration date : 01.12.2007

PosteTema: Re: Ny Mondeo   17/10/2009, 20:10

Gratulerer! Har selv Ghia X Stv. med auto og parkeringssensor, samt 8 veis justering av pass sete. Strålende bil. Har gått ca. 22.000 km. Tror ikke jeg hadde byttet om jeg vant 20 mill i lotto. Kos dere.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://olemski.blogspot.com

Ny Mondeo
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bakluke Ford Mondeo St. vogn 94 mod. kr 250,-
» elektromotor til førersete mondeo
» Retro felger selges
» Thule takboks
» felger ønskes kjøpt til scorpio